«ریچارد گاتفیلد» (Richard Guttfield) از محل کار به خانهاش رفت و متوجه شد که سگ وفادارش در خانه حضور ندارد. از آنجایی که قرار بود یکی از پیکهای آمازون بستهی غذای سگ را در خانه تحویل دهد، «گاتفیلد» به این پیک مشکوک شد و با تماس با مرکز مشتریان آمازون از آنها درخواست کمک کرد. اما مرکز مشتریان به درخواست او توجهی نشان ندادند و این مرد تصمیم گرفت به مدیرعامل آمازون، «جف بزوس» (Jeff Bezos)، یک ایمیل بفرستد.
بعد از ارسال این ایمیل، آمازون فردی را مسوول پیگیری این درخواست کرد. در نهایت معلوم شد که حق با آقای «گاتفیلد» بوده و سگ این مرد در خانهی پیک مذکور پیدا شد. سخنگوی این شرکت به خبرگزاری CNBC گفته که دیگر فرصت دوبارهای به این فرد داده نمیشود. او در ادامه گفته: «ما چنین مواردی را بسیار جدی میگیریم و بههیچ عنوان نمیگذاریم این فرد دوباره در بخش تحویل بستهها مشغول کار شود.»